Nu är det klippt!

höhö, ja nu har jag tagit det stora steget och klippt av allt hår. Dock gjorde jag ingen Britney men jag var modig och tog bort 15 cm. Jag gillar't inte. Han gjorde det så himla platt...förhoppningsvis blir det mer vågigt när jag duschat. :p.. Det bästa på hela besöket var helt klart när man skulle tvätta håret. För ni vet dom där hemska stolarna man sitter på och får asont i nacken, dom fanns inte här. Utan dom hade stolar som gick att fälla ut som en tandläkarstol typ, så man låg raklång och så var det inbyggd MASSAGE!! Det var ren & skär lycka.


statyyy o jag, muy parecido, no? ;)


frisyr

Kommentarer
Postat av: Jewliah

I LIKE IT :D We're going short

2010-02-17 @ 17:00:39
URL: http://emigranten.blogg.se/
Postat av: Vany

I liiiike it =)

2010-02-24 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0