På 24 timmar kan det hända mycket...

Ja på mindre än ett dygn har:

  • mamman blivit lagt på bed rest, dvs hon får endast ligga i sängen alternativt soffan i två veckor, hon får inte ens gå ner o göra lunch till sig själv.
  • En bil backade in i mig när jag stod vid flickans skola och väntade. ( hon satte upp handen och vinkade som typ "förlåt" och sedan var det bra)
  • Flickan tappade sin tand...jesus amalia vilken uppståndelse det blev och självklart kom Ratoncito Perez på besök i natt ( typ tandfen).
  • Vi kom försent imorse så flickan missade bussen. Jag erbjöd mig att köra henne i bilen men pappan gjorde det)
...det är nog allt x)..well nu har jag inte mycket tid på mig. Ska åka och hämta flickan strax.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0