suck.

Idag är jag arg. Jag är sjukt trött på alla spanska seder och vaner. Jag skulle vilja säga det här till dom:

1. När jag går till gymmet vill jag inte prata med någon. Jag vill inte ha råd om viktnedgång, höra en livshistoria eller veta hur mycket vikter dom använder. JAG BRYR MIG INTE.

2. När ni kör bil, håll er på er sida, DET ÄR DÄRFÖR DET FINNS LINJER, PUCKON.

3. Bara för att man använder varningsblinkers betyder inte det att man får parkera i vare sig rondell eller enfiligväg.

4. Använd inte våran parkering. Det är en aning frustrerande att behöva parkera 5 hus längre bort och sedan gå med 13 matkassar till mitt hus.

5. Gör större matkassar. Hur jävla bra är det när man får plats med typ 3 grejer i varje kasse och dessutom är vagnen för liten så alla kassar får ej plats.

6. Gör inte kassorna så jävla smala. Hur fan ska man kunna packa upp varorna om det är så smalt så att man endast kan stå bakom eller framför vagnen för att packa upp. JAG NÅR INTE.

7. Hjälp era hemlösa, jag orkar inte ha dom springande efter img VARJE gång jag handlat.

8. NEJ BETYDER NEJ.



P.s jag hatar mitt hår.

Kommentarer
Postat av: rita

Bella! ditt hår ser jättebra ut!! det passar dig väldigt bra och känns väldigt Anne Hathaway :) Spanjorerna verkar ju väldigt charmiga..eller väldigt störiga menar jag nog...tänk när du kommer hem igen vad byråkratiskt och stelt allt kommer att vara..Regler är till för att följas!! Puss

2010-02-17 @ 18:07:50
Postat av: Irma

Pluttis då!! Hör att allt suger, köp lite choklad och en tidning så blir allt bättre! Tänk på att du är i Madrid också, här hemma har vi idag haft minusgrader i exakt 51 dagar i rad, vilket betyder att sist vi hade plusgrader var typ innan jul!! Ditt hår var ju superfint!! Tycker inte du ska vara missnöjd! puss och megakramar <3

2010-02-18 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0