FridaaaY

yees då vare dags igen! Igår var en väldigt busy och rätt dålig dag om vi sammanställer det. Fikan med Moa, skolan och gymmet var ju trevligt! Om man bortser från att jag tog fel buss påvägen hem vilket försenade mig en halvtimme i min tidsplan. Dessutom glömde jag min plånbok hemma när jag skulle till gymmet så jag fick gå dit och tillbaka, menmen mer motion åt mig helt enkelt.

Iallafall var flickan inte alls på särskilt bra humör igår, nog det värsta hitills faktiskt, vilket resulterade i bråk på morgon, eftermiddag och ett dunderbråk på kvällen. Dessutom så är det första jag hörde imorse när dom vaknat att flickan skrek-klaga-grät som vanligt och jag kände bara att - jag orkar inte. Men sen när man precis inte klarar mer då vänder det och hon var ovanligt snäll när vi gjorde i ordning oss och när vi gick till bussen. Idag ska jag till gymmet, beställa mitt metrokort, mejla till hotellet i Lissabon för att kolla lite saker med dom. Flickan går bara i skolan till klockan 14.00 så det blir en kort dag men sen är det ju också ridlektion senare idag. Hoppas på en soft dag! Trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0