God morgon..höll jag på att skriva!

Ännu en underbar helg har passerat. Igår var jag och Moa i El Escorial som är en by som ligger uppe i bergen. Vi hade gps på svenska men ändå så körde vi fel ett par gånger och när vi kom upp till de snirkliga serpentinvägarna så blev det ju mer och mer spännande! Efter att vi varit i staden åkte vi för att leta efter en staty men vi hittade inte den. När vi skulle åka tillbaka ner var det branta snirkliga backar med stup på sidorna vilket resulterade i att jag ville köra sakta så då blev det en härlig köbildning bakom mig! haha, menmen safety first. ;)

På kvällen kom Isabelle hit och vi tre åt tacos och kollade på film. Idag blev det pannkakor till lunch och lite trevligt tjöt som vanligt :). Nu ser jag på film och chillar! Gött Gött. Jag har fått en till sån här *jag vet inte vad jag ska plugga kris* xD...skitjobbigt!! Jag har ju varit så inne på Europakunskap men nu är det lite lockande med mäklarlinjen igen.....dessa jäkla val alltså...







Fint va?, Ska sno några bilder av Moa o lägga upp också :P 

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Vilka vackra bilder! Det ser inte ut att vara en så LITEN by ;)

kramkram

2010-02-01 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0