helgen som vart!

Kom precis hem efter dagens bravader! Flängde och for som tusan idag. Först till Colon för att träffa Iselin och Sabina som var vid Sol så det var bara att vända i metron och åka tillbaka, haha. Där mötte vi säkert 5-6 tyska aupairer, två svenska och så Iselin då (norska), haha. Vi hade inte så mycket tid för jag, Mona, Iselin och Sabina skulle till kören så vi åkte tillbaka till Colon (ni börjar förstå att det där månadskortet verkligen skulle löna sig för mig) men läraren hade glömt nycklarna till kyrkan så vi fick åka till Argüelles där det finns en annan kyrka och sjunga där. Det var bra med folk idag! Jag tror vi var 10-15 stycken tyskar, svenskar och så en norsk och en danska! Efteråt åkte jag och Iselin till Goya där vi åt bocadillos till middag, min var med ost och lomo! :) Nu e jag hemma och dricker te, familjen är inte hemma än konstigt nog men dom blev nog kvar hos systern till mamman där dom åt lunch.

Ses imorgon! Jag slänger upp lite bilder med! :)

p.s mamman frågade idag (igen)
om jag kan tänka mig att studera i Spanien för isåfall kan jag ju bo här. Jag tar det definitivt som en komplimang men jag tror jag vill ha en svensk utbildning, eller vad säger ni?


Moa & Isabelle i Retiro parken! :)


norrlänningen och jag ;P


fiiiiiiskar!! ;P

Fiiint :)


kristallhuset inne i Retiro!



Retiro med puerta alcala i slutet.



Ikväll när jag stod o väntade på bussen passade jag på att ta ett kort! :)
Tjustigt va!


massor av sköldpaddor inne på tågstationen! jaa det är väl inte konstigt? ;)


Kommentarer
Postat av: elle

Svenska utbildningar äger! Åtminstone min så här långt :P

2010-01-18 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0