Irritation!!

åååååååååååååh...jag har hittat en hemsida där man kan göra sin bok till blogg DOCK så måste man spara ner bloggen i word dokument vilket betyder att jag får spara alla en och en eftesom dom hamnar i fel ordning här + att jag inte kan ta med alla inlägg, det blir för många! Så när jag gjort 29 sidor DÅ fastnar datorn och words stängs av utan att sparas... MIERDA.

Dessutom så var jag tvungen att säga hejdå till Vanessa som åker hem till Tyskland imorgon :8..riktigt sad, med tårar och nää..usch det var inte kul! Efteråt träffade jag iallafall upp Moa som fick mig på bättre humör, imorgon ska vi åka till El Escorial! Det blir trevligt! (=


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Ha det så gott - själva har vi ätit massor och det var gott

Här är det - 11 grader och mycket snö

Lisa hälar att kläderna var fina och att du ska köra försiktigt imorgon!

Kram från oss alla

2010-01-29 @ 22:41:10
Postat av: Vany

I will miss you so much!!!

2010-01-31 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0