Lördag o allt e lugnt

Hola!

Idag har vart på stan med Vanessa! Det var kul o träffa henne igen efter att vi båda firat jul hemma. Jag som inte skulle köpa något drogs snabbt med av den massiva rea vansinnet som är här. xD...galet. Iallafall så köpte jag lite grejer men mest sådant jag behöver typ leggings. Vad är det för mening att ha typ 15 klänningar o kjolar om man inte har några leggings till så man inte kan ha dom. Lunch åt vi på en jättemysig spansk restaurang/tapas bar. Vi var dom första lunchgästerna för dagen när vi kom dit kvart i två, haha. Jag käka kyckling med pommes, faktiskt ganska spanskt. ;P

Vi åkte hem vid 5 för Vanessa skulle va barnvakt ikväll så nu sitter jag här o chillar. Jag är helt sjukt trött och sur., helt utan anledning... men troligtvis för att jag o mamman var uppe sent igår o såg på skräckfilmen "barnhemmet" som var helt sjukt läskigt. Därför var jag tvungen o va uppe ett tag till o lugna ner mig xD..så jag kom i säng vid 2 o vaknade klockan 9.00. Flickan är nu iväg på bio med en kompis o hennes mamma så vi är själva här. Vet inte vad dom har för planer för kvällen, men det är sånt som märks! ;)


göör snygga leggings för bara 60 spänn! :D från Stravarius


halsband, 29kr, Stradivarius!


två par tunna leggings 79kr och ett par tjockare för 99kr från H&m


dålig bild på en jättefin lång kofta från Lefties som kostade 120kr! :)

Hela kalset gick alltså på: 388kr :) .(..fast sen blev det ju lunch o kaffe också)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH såna leggins vill jag ha!!!!!! Köp till mig? :D:D du är fortfarande skyldig mig hundra bytheway xD

2010-01-10 @ 14:04:02
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: T-P

Hmmm!

T;-)P

2010-01-10 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0