Ni e kassa på att kommentera!

Ja, ni e verkligen kassa på att kommentera! :P..jag har faktiskt koll på statistiken och cirka 1% av dom som läser lämnar en kommentar xD. Dåligt!!

Idag har iallafall varit en mycket trevlig dag! Begav mig in till stan för att träffa Isabelle och Moa! Vi gick till Retiro och promenderade lite grann och tittade på kristallhuset där. Sedan gick vi mot paseo del prado och gick lite där, tog lunch på mcdonals (för prisets skull) och gick vidare till tågstationen Atocha där vi kollade på djungeln med sköldpaddor som fanns INNE på stationen...bara spanjorer kan komma på något sådant! ;P...sedan åkte vi till Goya där vi tog en kopp kaffe och shoppade lite (jag följer nu mer en strik budget och fönstershoppade endast). Vid 18.00 mötte jag upp Iselin och vi drog till Museo del Prado en gång för alla och var där i ca. 2 timmar. Jag måste säga att jag tyckte bättre om museo reina sofia men Velasquez tavlor var tyckte jag iallafall om! :) Därefter tog jag mig hemmåt där mamman, flickan, bästisen, hennes mamma och bror befann sig. Så nu har vi spenderat kvällen genom att dricka öl, spela spel o tjöta. Mycket trevligt, dock blev ljudnivån lite för hög för mig nu så jag drog mig till mitt rum för lite chill framför datorn.

Oh, jo förresten, en man försökte ta min plånbok på metron idag IGEN. Att dom ska hålla på alltså! Och alltid samma taktik med jackan över armen, dock så såg jag hans hand under jackan som öppnade ungefär halva min väska innan jag hann rycka bort den. Jag gav han världens blick och han bara log tillbaka och flyttade sedan på sig. Nedrans tjuvar....

nåväl, nu ska jag sova! Imorgon ska jag fika med Sabina och Iselin och sedan ska vi till kören! =) Jag tog lite bilder idag men dom får ni se imorgon.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: elle

Döh, jag kommenterar ju typ konstant här!



Härligt att du hade en trevlig dag, då är vi två

2010-01-17 @ 03:02:31
Postat av: Anonym

du är så kulturell med dina museumbesök, jag är imponerad! och jäkla spanjorer till att stjäla

2010-01-17 @ 10:00:04
Postat av: jännii

och det var brännie osm skrev den kommentaren*

2010-01-17 @ 10:00:30
Postat av: isabelle

Tack Linda och Jennie, ni är goda läsare.

2010-01-17 @ 12:31:39
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: T-P o Mam

Hej! Vilka typer som försöker ta dina pengar, du som har så lite;) Tur att du kom på honom! Om vi inte får tag på varandra ikväll på skype så bestämmer vi tisdag kväll nästa gång. Må så gott!

Kramkram mam o T p

2010-01-17 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0