Nu så!!

Nu sitter jag vid min dator, finaaallly!!!! :) Jag har ingen aning om varför den började fungera eller hur länge det kommer hålla men iallafall så precis när jag ringde pappa för att säga att den inte fungerade DÅ började denna fungera. Typiskt va :p.  Jag ska iallafall sätta mig framför tvn nu och chilla lite och sedan gå o lägga mig tidigt för jag var sjukt trött idag. Imorgon ska jag till gymmet (om jag hittar dig det vill säga) och eftersom det är onsdag så antar jag att flickans kompisar kommer att komma hit. Men det är rött skönt faktiskt för då slipper jag underhålla dom ( om dom inte vill leka kurragömma för då är jag screwed och får gladeligen stå o räkna gång på gång). 

Som jag skrev förut så var jag hemma hos Moa idag, hon bor i ett jättefint (läs: modernt) hus med 5 hela våningar, amazing! Förresten så pratade vi med en mamma på balletten idag som hade bott två år i Sverige och studerat i någon stad som jag knappt hört talas om! Tidaholm eller något sådant...ingen universitetsstad iallafall. Jag har träffat en tjej innan som också hade pluggat där så det måste vara något utbytesställe. IAllafall så var hon helt fascinerad över hur bra engelska vi har. -oh vet ni vad!? Tillochmed på Mcdonalds kunde personalen engelska!! :utbrast hon, som om det var helt enastående! Då skrattade jag lite inombords* ^^

Ses imorgon (om datorn vill) <3


dagens outfit med min nya kofta <3


Iselin i söndags! Glaaad över snön!...det var MINUS två grader! Fy pyttsan!

Kommentarer
Postat av: elle

Vet du inte var Tidaholm ligger?!



Det är ju en global mittpunkt...NOT ^^ Sj har jag släkt där, annars hade jag nog inte heller känt till stan

2010-01-13 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0