Phantom riiiiiider (8)

Jag sitter här och lyssnar på Tokio hotel efter en trevlig dag! Oväntat va? med tanke på förra inlägget :p. Iallafall så var det kul att gymma och jag har gått ner 2kg sen i onsdags så det var ju en positiv överaskning med tanke på hur jag åt i helgen xD. Sedan var jag och handla lite mat och beställde mitt metrokort men guess what, det kommer ta 25 dagar innan det är klart. Liksom snacka om mañana mañana work ethics dom måste ha....

Iallafall så åkte jag och hämta flickan själv idag igen. När jag körde till skolan så satt jag och tänkte på den där gången när jag övningskörde för första gången..ja ni vet när jag körde in i lyktstolpen. Från den dagen hatade jag att köra bil, så det känns väldigt konstigt att jag kör här nästan varje dag på 4 filiga motorvägar i 120 km/h och kastar mig fram från fil till fil, fickparkerar mellan bilar, träd och stenar, men i och för sig så har de ju inte lika höga krav på körningen här borta ;).

Flickan var iallafall riktigt snäll idag och cirka 5 minuter efter att vi kommit hem så kom mamman och vi kollade på filmen Lassie tillsammans, vad bra den är! ^^ haha jag tror jag uppskattade den mest. Sedan hjälpte jag flickan att bada och hon frågade om jag kommer vara här nästa år. Jag tror inte riktigt hon förstår att jag kommer åka hem i sommar även om jag säger det. Sedan sa hon "tienes que estar aqui en mi birthday, yes or yes", haha.

Pues, vale! Hasta mañana! :-)

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Tror att jag förstod vad flickan sa, var det att du skulle komma på hennes födelsekalas, ja eller ja?

2010-01-19 @ 21:42:14
Postat av: isabelle

jaa typ, att jag måste va här på hennes födelsedag! :p

2010-01-19 @ 22:06:09
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0