Sista veckan i januari!

Nu är det dags för den sista veckan i januri, GÖTT! Jag är så trött på vinter och kyla och tycker att sommaren gärna får komma nu. Men det lär väl dröja ett tag...dock så kommer den nog till mig innan den kommer till er ;). Jag har ganska fullt upp i veckan faktiskt och då brukar veckan gå rätt snabbt. Så här ser planeringen ut iallafall:

Måndag: Jag ska träffa Marta vid 10.30 och gå på en konstutställning + ev. bio, på eftermiddagen ska jag passa flickan + två barn medans några mammor i området är hemma hos en av dom och säljer smycken eller något sådant. :p (Gymma om jag hinner)

Tisdag: skola, förhoppningsvis fika med Moa innan skolan, gymma, till balletten med flickan.

Onsdag: Ev. träffa Vanessa en sista gång innan hon ska åka hem till Tyskland igen, gymma, plugga.

Torsdag: Skola, dra med Moa in till stan och kika lite, balletten med flickan.

Fredag: Högst oplanerad, eventuellt ska familjen bort igen men jag tror inte det blir så.

Utöver detta har jag ju mina vanliga "sysslor" med, som att underhålla flickan, hjälpa till med läxor, bad, körning m.m. Helgen är inte riktigt bestämd än, men det är ju bara måndag! ;)

Ha en trevlig vecka! :D

Kommentarer
Postat av: elle

Jäklar vad ungen dansar balett hela tiden ^^

2010-01-25 @ 12:41:35
Postat av: Anonym

haha ja ständigt! :P

2010-01-25 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0