Stress!

När jag började på gymmet frågade tränaren om jag var stressad, då sa jag att ibland men inte så mycket. Men nu är stressen HUNDRA gånger värre för att jag ska hinna med att träna....bah!! Jag måste gå om 5 minuter enligt mitt tidsschema men jag har verkligen ingen lust. Åkte tidigt in till stan imorse och träffade Moa, det blir som terapi två gånger i veckan att få prata av sig om allt möjligt men någon som e svensk ( eller a hon e ju från norrland så typ svensk ;D). Därefter drog vi till spanskan där det var två nya killar med, från Kina. Jag är lite rädd för dom. Dom verkar nämligen hyper intelligenta, med sina små datorer som översätter ord och så memorerade dom meningar i huvudet. Jag & Moa slog upp ord i våra gamla lexikon och skrev ner meningarna, ändå blev det fel...jag tror att dom andra tänker att vi suecas e bra dumma ibland alltså! ;P

Flickan har iallafall vart riktigt snäll det senaste och idag ska vi åka till balletten själva för första gången, låt oss hoppas det går bra! Aja, nu ska jag ta på mig skorna och gå i regnet till gymmet. Varför jag inte tar bussen? finns det någon som har råd att åka buss nu för tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0