Underbara helg!

Vilken härlig helg jag har haft! :-) Igår mötte jag upp Isabelle & Moa och jag körde oss till Ikea. Körningen gick relativt bra och efter mycket om och men så hittade vi även en parkering, inte allt för långt bort! Vi gick först in på Ikea och åt köttbullar och potatis <3 AMAZING, sedan gick vi ner till La tienda sueca och köpte lakritsfiskar, chokladbollar, pepparkakor, Nordlandsguld (!) m.m. Därefter gick vi till det stora köpcenturmet bredvid, där vi strosade runt ett par timmar. När vi var klara körde vi tillbaka hem och satte oss framför våran projektor och såg på två filmer med Marilyn Monroe, Gentlemen prefer blondes och..en annan, kommer inte ihåg namnet men den med diamanterna! :P...Mycket trevligt, sedan tjötade vi och kollade på youtube klipp och gick och la oss runt 3.00. Jag fixade provosoriska sängar som bestod av en soffa och en madrass, toppen!

Idag så började vi med mannagrynsgröt till frukost ( det var lite svensk tema) och vi satt vid frukosten och pratade i 3 timmar!! ..så innan vi ens gått från bordet frågade jag om dom ville stanna på lunch och det ville dom, så jag satte igång med lunchen och vi blev kvar vid bordet fram till klockan 16.00 och tjötade ännu mer om Sverige, Spanien, au pair grejer och såklart våran uppkommande resan till Lissabon. Det ska bli så fantastiskt kul!! :)

Nu stack dom hem för en stund sen och jag har plockat undan lite här inför att familjen kommer hem ikväll. Jag ska eventuellt in till stan också för att träffa Vanessa som åker hem till Tyskland nu i veckan. :(
Jag har iallafall haft en superbra helg! Hoppas att ni också haft det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0