Bättre sent än aldrig! ;)

jaa då var man tillbaka i Sverige då. Eller rättare sagt jag har ju varit här i en vecka nu men jag har inte riktigt fått tummen ur till att blogga. Det är jättemysigt att få träffa alla nära & kära igen och att få gå på kungsmässan! haha nej bara skoja men allt är iallafall toppen, har varit på en snabbvisit i Gränna också. Mycket trevligt! Det här är iallafall det sista inlägget på den här bloggen, troligtvis ;). Man ska aldrig säga aldrig. Här kommer iallafall de bilder jag hade som inte kommit upp tidigare.

Granada 22-23/5-2010











vi fick lite fnurr på det här med Lady GaGa..

Alicante 28-30/5-2010





det där är vad jag kallar bikini linjer!! haha


som ni märker är det jag som stått bakom kameran på resan ;) fantastiska foton.

Sista veckorna



packning pågår..


Självklart firades Kronprinsessans bröllop även i Madrid,
eller okej flaggan tog jag faktiskt med själv. ;)






Hemma! :) Midsommar!






Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Jag har läst lite din blogg och det verkar som du har haft en helt underbar tid i madrid! Jag ska kanske åka dit nu i höst till en familj men allt är inte klart än. Jag har så himla många frågor som jag skulle vilja ha svar på bara x) Skulle jag kunna fråga dej du som har varit där lixom?

// Malin

2010-09-03 @ 09:35:04
Postat av: isabelle

Hej!



Javisst självklart! :)..Du kan mejla mig på [email protected]

2010-09-09 @ 18:11:39
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0