2 dagar..

God morgon!

Har sitter man igen efter en heldag med flickan igar och nu ar hon pa skolavslutning sa da ska Isabelle svanga forbi en stund, sedan blir det heldag med flickan igen. Eller ikvall ska vi ofs ga pa musikal sa det blir roligt :)..Chicago! ..(om dom far tag pa barnvakt). Vaskan borjar bli packad och klar..24.5kg ligger den pa just nu ..bara overvikt pa cirka 5 kg alltsa :p..hoppas jag slipper betala. Jag har verkligen packat den smockfull!! Det ligger underklader nedtryckta i skorna tillomed!! x)

Det gar lite langsamt att skriva for jag pratar med kvinnan som stadar hos oss om flyget mitt. Hon ar mycket orolig over att jag ska flyga helt sjalv. Men jag forsoker overtala henne att det nog ska ga bra, om jag nu far med min vaska dvs! :P..

nu blir det nog inte mycket mer bloggande. Eventuellt nagot mer avslutande inlagg och sedan ett till i Sverige med de sista bilderna, sedan ar det slut for denna bloggen! Sorgligt men sant.

Kommentarer
Postat av: elle

*Hoppas på en ny blogg med samma anda under ett nytt namn ;)*

2010-06-22 @ 13:58:25
Postat av: Mam Lisa

Hej!

Ja det känns sorgligt att inte kunna kika in på din blogg mer :( men det känns ännu bättre att få hem dig till oss igen!! :D

Puss o kam Mam

2010-06-22 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0