Annu en dag hemma...

tjollahhop!

Flickan e hemma idag igen..lite samre an igar faktiskt. Men mamman kommer snart o sedan e jag ledig hela helgen sa det gor mig inget x). Hoppas hon blir battre snart bara, hon ska till doktorn idag for 3e gangen denna veckan. Intense. Iallafall sa chillar vi mest. Ser film och grejer, igar var varre med allt som skulle goras for vi fick bara se pa tv/film 1 timme sa da var det lek for fullt, vi cyklade ju tillomed..kanske darfor hon e samre idag.

I helgen blir det mycket! Imorgon ska jag forst traffa Isabelle o shoppa lite for hennes batuka uppvisning och sedan pa kvallen blir det middag o utgang med henne o Moa. Sista helgen tillsammans </3 och pa sondag ska jag forsoka aka till El rastro marknaden igen och sedan till Retiro och saga hejda till Iselin som aker hem till Norge pa mandag. Sad sad sad goodbyes.

aja nu ska jag kolla pa disney channel! ;)


bild fran forra helgen som visar ungefar hur jag kannt mig denna veckan xD


lite gladare bild fran forra veckan. Oroa dig inte mamma jag hade inte druckit sa mycket som det ser ut som, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0