.

Jag sag att Moa hade lagt upp bilder fran Alicante resan sa vi hoppar 2 veckor frammat fran Granada sa far ni nagra sadana! :P


Jag alskar att aka buss.


Ett slott uppe pa ett berg, sevardighet x)

gissa vem som fick sova i extrasangen?


fina flickor!!


vah? tar nagon kort?


inga kommentarer.


lite luriga


poolen som faktiskt var oppen, men det kryllade av skaningar och stockholmare. Vi tog betackning pa rummet.

Skal


stranden och ett pensionarsgym! Tummen upp


Forsoker dolja smartan nar dom bada 2 lutar sig pa min solbranna. AJ.
Unga manniskor har ingen respekt langre alltsa ;).



tack tjejor for en harlig helg!! :)


 


Kommentarer
Postat av: jenni

Hej lilla bräll, du e väldigt söt på första bilden tycker jag. :)))))

2010-06-04 @ 21:52:46
URL: http://juxigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0