Goddag fredagseftermiddag!

Tjenixen! =)

idag ar edt fredag hurra hurra hurra. Dock har jag kannt mig krassligare idag. Tror tillomed att jag hade lite feber imorse..men hoppas verkligen att flickan inte smittat mig!! Hon ar iallafall mycket battre. Hon har atit bra, ingen feber och lekt for fullt under morgonen med mig...sa jag  blev helt slut x). Dom ska iallafall tillbaka till doktorn ikvall for att se vad han har for rad till oss.

I helgen ska jag umgas for fullt med Isabelle. Ta en sista shoppingtur o saga hejda till Madrid. Jag blir troligtvis sjalv med flickan pa mandag da mamman nog jobbar. Pa tisdagen skulle hon och flickan till flickans skola eftersom det ar skolavslutning for att saga hejda till klasskompisarna (utmarkt tillfalle for mig att ta en fika med Isabelle da ju, kom pa det nu Isabelle sa det kan du apuntar i din agenda) och sedan pa onsdagen vet jag inte riktigt vad det blir. Kanske en sista heldag med flickan innan jag slutligen beger mig hem mot norden pa torsdagmorgonen. Nagon som ser en lucka dar jag kan hinna packa? Hmmm...det far nog bli sondagkvall och kanske mandag eller tisdagskvallen. Dock sa ska vi nog pa musikal nagon av dom kvallarna. Vi skulle ju egentligen gatt igar men eftersom flickan frotfarande hade feber sa ville vi inte lamna henne med barnvakten men vi sa att det skulle bli nagon annan kvall! :)

que tengais buen fin de semana! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0