Goo morron!

Fabulous morgon med frukost framfor tvn, hade dock en gor laskig mardrom...Den handlade om Jennie, hennes slaktingar och massa spoken, fyy, har aldrig varit sa radd. Var tvungen o satta mig o lasa lite cosmopoitan klockan 03.15 x)

Har kommer iallafall bilderna! :)


pavag!! 5 timmar buss HERE WE COME!


JAG FAR DAMP, DET FUNKAR JU INTE. EN JVLA BILD FICK JAG UPP. BAAAAH. JAG GER UPP.


................... forsok nummer 2......................


toalett pause mitt ute i ingenstans! :D


isabelle lagger in en pose


BERG!:D omgivningarna var ju lite roligare an dom i Sverige i allafall :p


comet award pa var tyska tv ju!!!!!


BK!!!!


turister! =D



sangria pause ;)



Isabelle2: titta dar uppe e slottet!! :D *pekar*
Isabelle1: AAH, DIT GAR VI :D
Isabelle2: eh va? ga? dit? Nej.
Isabelle1: JOOO KOM IGEN.
Isabelle2: ...



Overtalad.  Vi hade precis gatt upp 1 miljon trappor o detr var fortfarande uppfor.



nu borjr hon ocksa bli varm, sadesa.


den fina utsikten nar man kommit upp en bit! :)



POSE!! jag hade laddat upp krafterna och nu var det ja som ville fortsatta! Mot de snoiga bergen sa jag!! :D


skyltar :p...ehm och om ni undrar varfor det typ bara e biler pa mig sa ar det inte for att jag e ego utan for att isabelle hade kameran xD.


vacker utsikt nar isabelle tagit sig upp for ett stup/oliveplantering, jag tog mig halvvags och satt dar mitt i stupet och funderade pa hur jag skulle ta mig ner.


Isabelle i en port vi hittade som sag ut att vara tagen ur sagan om ringen typ :P


kvallen spenderades sa har.








I alhambra tradgarn dit vi gick IGEN. Pust!


vackert utsikt fanns det gott om!








var present till moa! :P "Te he traido 1/2 taza de Granada. Que esperabas!? Estamos en crisis!! xD

Nu far det faktiskt racka med bilder! `:p..jag e helt slut. Ajjoken

Kommentarer
Postat av: jännie

Inte trodde jag att jag och min släkt var SÅ läskiga :O

2010-06-03 @ 15:02:41
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: mam lisa

Ser ut som ni hade skÖj! :D

P.s Fin blå klänning!!

Puss Mam

2010-06-05 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0