Grattis Victoria & Daniel!

Sjalvklart har jag inte missat all uppstandelse om brolloppet, det har varit ratt mycket om det i Spanien med kan jag saga! :P..jag sitter har ialalfall, laddad med svt play "for viewers outside of scandinavia" och vantar, 3 och 19 sekunder kvar ;)...Det enda jag egentligen ar intresserad av ar hur klanningen ser ut :p haha.

Jag kollar nog typ 20 minuter och sedan ska jag dra in till stan. Min sista lordag i Madrid. Jag borjar sjalv och moter sedan upp Isabelle vid 4 for sangria. Om jag inte redan gjort av med mina pengar da ;).

Kommentarer
Postat av: J

SNART KOMMER DU HEEEEEEEEEEEEEEM :DDDDDDDDDDDDD wiiiiiiiiiiiiie!!

2010-06-20 @ 10:41:33
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: majvor

Hej Isabelle



va ska jag nu göra när jag inte har din blogg att läsa. Det verkar som du har haft en bra och rolig tid i Madrid. Skulle gärna vilja se din resväska när du åker hem. Måste väl kännas bra nu att komma hem till midsommar. Själva skall vi idag åka till småland för att bl.a. fira midsommar. Må gott och välkommen hem till Svedala. Hälsn från Majvor

2010-06-21 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0