Gratulera oss!

hipp hipp hurra, idag firar jag & Madrid 8 mander tillsammans. Gud va tiden gar fort. Idag ar det ocksa exakt en vecka kvar tills jag atervander till lilla landet lagom. Sahard ags om en vecka sitter jag nog i Frankfurt precis pavag att kliva pa sista flyget hem till Gotet.

Vad annars da? Jo flickan ar fortfarande sjuk. Vi fick reda pa idag att det ar kortelfeber hon har, stackarn. Nu forstors ju alla sommarplaner. Inget ridlager eller sommarhus med kusinerna for henne...dessutom missar hon skolan (hon har varit borta 3 veckor redan), sin forsta skolavslutning pa nya skolan och dansuppvisningen som dom ovat for hela aret. :(...Vad det betraffar mig sa kommer jag ju inte fa se ridstallet, skolan eller dansen igen. Lite synd, hade velat saga hejda till en del foraldrar pa dansen menmen. Dessutom kommer jag troligtvis inte kora bil mer har i Madrid :O...har inte kort pa 2 veckor redan sa det ar ju synd men kanske tur for de andra bilarna ;). Lite trakigt att min vistelse skulle avslutas med sjukdom :(..men hon ar iallafall battre nu och har atit for forsta gangen pa 6 dagar.

Idag ahr jag sett pa typ 5 filmer,vilket jag gjorde aven igar :p..och sa har jag borjat plocka ihop mina saker. Nu har jag lagt ut alla grejer pa skrivbordet och sorterat det i ta med saker, handbaggage, slanga saker och ge till familjen saker. Sjalva packandet tar jag nog i tu med pa sondag eller mandag..troligtvis mandag :p.

Snart ar iallafall helgen har! Isabelle som  nu ocksa e sjuk stackarn o sjalv ar jag forkyld som tusan men vi ska iallafall ses pa lordag, efter Isabelles flickas dansuppvisning. Forst ska jag val ta en tur till stan sjalv och borja saga mina farval till stan, buhu sedan kommer hon for en sista shoppingdag. Sondagen ar fortfarande oplanerad! Beror pa lite hur vadret ar. Vi har ratt kallt nu..vadret e daligt. Mycket regn och typ 24 grader bara...buu. Men hoppas det blir battre till helgen. Men jisses vad jag skrvit nu XD bast att jag slutar

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0