Guess who´s back! ;)

Goo morrrron!!

Nu har jag antligen dator igen. Nar jag kom hem fran Alicante fick vi inte igang datorn o den har inte velat fungera for ens nu. Grejen var att mamman & jag typ har forsokt sen i sondags, sedan kom pappan, sag att en sladd inte var i, kopplade i den och vips sa fungerade det. Sa klart.

Iallafall hade vi en stralande semester i Alicante! :) Mycket sol, bad och Sangria. Vi sag alla 3 ut som 3 skara grisar anr  vi akte hem :p. AjAj. Det har forresten varit sjukt varmt har i madrid ocksa. I mandags vr det svalkande 37 grader varmt just nar jag skulle sitta ute o lasa i 2 timmar och vanta pa flickan medans hon var pa kalas. Mina ben gjorde sa ont att jag inte ens kunde ha dom i kors!  och da anvander jag anda solskyddsfaktor 50... x)

Kanske borde skriva nagot mer om alicante? Hotellet var nice, poolen var oppen dock kryllade det av svenskar..usch. Efter 7 manader i Madrid ar man ratt van med att kunna prata om vad som helst NAR som helst, det ar ju anda ingen som forstar. Men dar var vi tvugna att vara lite mer forsiktiga..det gillade vi inte. Det gav ocksa en forsmak av vad som komma skall i Sverige. Det kommer inte vara latt att vanja sig! :p Vi gick till ett stort kopcentrum pa fredagen som lag bredvid hotellet (inte alls planerat ;)) och hela lordagen och sondagen blev det sol och bad pa stranden. Vi hade tankt parta lite ocksa men bada kvallarna var vi for tidigt ute och orkade inte vanta tills att partyt startade. Har ar du namligen tidig vid 01.00 och da har inte ens dansen dragit igang utan folk haller prcis pa att lamna restaurangerna sa du behover vanta minst till klockan 02.00 for o fa lite party. Men vi hade eget party pa balkongen istallet med bacardi, sangria, ol och mojjito! ;)

Denna veckan har varit ratt haktisk so far. Flickan var som sagt pa kalas i mandags och det var stressigt eftersom vi inte kopt present och affaren dar vi skulle handla var stangd men med lite Isabelle smarthet loste det sig med. Tisdags var jag med Moa ochg shoppade lite hoho, 2 nya klanningar blev det! :p..ovanligt va. Jag sa det till mamman pa kvallen men att dom var vaaaldigt billiga (9 euro styck) och da sa hon att hon kunde tanka sig det. Eftersom jag alltid sager det :p ( det ar alltid min ursakt till att kopa saker xD).

Alldeles strax kommer Isabelle over. Jag bjod in henne till 10.17, hoppas hon e punktlig. Imorgon e jag ledig for det ar fiesta har och familjen ska aka till sommarhuset o kommer inte for ens pa sondag sa det blir utgang imorgon! :) Torsdagen ska tydligen vara den storsta partydagen i Madrid o det ar min forsta torsdag ute sa det ska bli roligt! :D Sedan blir det slohelg for hela slanten! :)

Nu skriver jag inte mer for da orkar ni la inte lasa! ;). Ska forsoka sno lite bilder av Mossan ocksa, det blir sa trakigt utan men jag kan ju inte fa upp nagra bilder tyvarr. Naja, tills nasta gang! :)

pussss

Kommentarer
Postat av: bränny

JOO vi orkar visst läsa. Lägg upp bilder på klänningarna!!!!!!!!!!!!! mvh bränni

2010-06-02 @ 10:31:25
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: elle

Instämmer med föregående talare. Vi orkar läsa hur mkt som helst ;)Keep up the updating ;)

2010-06-02 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0