Imorgon kommer bilder

Sa, nu tar jag antligen helg. Snacka om intensiv vecka, aven om den bara var 3 dagar lang :p. Imorgon aker familjen bort o jag far en laang helg, som ska tillbringas i pjamas. Skont.

Forresten sa har jag stort mig pa en grej. Nar jag kor till flickans skola sa maste jag igenom ett bostadsomrade. Det ar ratt krangligt, for det ar mkt trafik och trangt o grejer. Det finns en varningsskylt. Vad tror ni den varnar for? Att det ar tva skolor dar? alla barnen och vuxna som springer over gatan lite varstans? bilarna som star parkerade langs hela vagen (och det flesta med dacken utanfor linjerna sa man maste stanna om man far mote), eller kanske bilarna som star bakom, pa och efter overgangstallerna sa du inte ser om nagon gar over? Nej, inget av dom. Den varnar for ekorrar. Har jag nagonsin sett en ekorre dar under mina snart 8 mander har? Svar - nej.
Spanjorerna slutar aldrig forvana en.

I allafall sa kom Isabelle over idag och med sig hade hon ett usb minne med bilderna fran var Granada resa sa imorgon ska jag allt ta o lagga upp dom! :D..Antligen lite bilder har i bloggen, aven om resan var for snart tva veckor sedan, xD.


God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0