mandag v.24

God morgon eller typ kaotisk morgon! x)

Flickan har blivit annu samre, hog feber, spyr och roda utslag over hela kroppen...troligtvis en allergisk reaktion mot hennes andra vaccin (hon bytte for det forsta fungerade inte) sa stackarn har nu varit sjuk med feber i 10 dagar..

Iallafall kom Isabelle hit imorse och hamtade en peruk hon ska lana till sin dansuppvisning och lamnade sitt stora minne med filmer, shoho! :D Forhoppningsvis ska jag vara lite teknisk o typ fa filmerna till den stora skarmen eller iallafall till tvn xD. Mamman sa till mig nar jag akte att jag kunde "leva mitt liv" medans dom var borta :p..fast forst kunde jag ga o handla sa det gjorde jag. Men nu vet jag inte riktigt om jag ska leva mitt liv i huset o vanta pa dom eller om jag kan bege mig nagonstans?...hm..kanske bast o stanna hemma, jag mar itne helt hundra heller. Ont i hals och oron och kanner mig helt yr i bollen.

Pratade ratt lange med hon som stadar hos oss idag. Hon fragade om nar jag skulle aka och hur det kandes och om jag kommer tillbaka. Nar jag sa nej eller endast for att halsa pa sag hon helt gratfardig ut. Buhu, blir ledsamt. Detta ar ju faktiskt min sista hela vecka i Madrid, sa det ar surt om jag far spendera hela den hemma i huset..

Igar sa jag iallafall hejda till Iselin som drar tillbaka till Norge och sedan traffade jag Isabelle o moa, vi var pa rastron pa morgonen, kopte lite presenter o sant sa nu e lonen slut igen! =D x( Pa ondag aker Mysan hem till Norrland :(:(:(...hoppas jag hinner ses for att saga hejda iallafall.. det MASTE jag ju fa gora.

Anyways, nu ska jag val stada lite i mitt rum, fixa o dona och trixa hade inte tankt borja packa for ens pa fredag eller typ organisera alla mina 100000 saker, teckningar, prylar, burkar och annat kul som jag ska forsoka fa med hem, sedan om en vecka ska Froken Ring erbjuda sin expertkunskap i att packa, antar att dome bra efter alla orienteringsresor hon gjort. ;)

pusso kram

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Hoppas verkligen flickan tillfrisknar snart!

Och att du INTE blir sjuk!

Njut av din sista vecka....men nu vill vi ha hem dig!

:) Kramkram Mam

2010-06-14 @ 16:06:08
Postat av: Irma

Fattar inte att tiden gått så fort!! Snart är du hemma liksom! Inte för att typ stressa dig eller så men vi måste ses någon gång nu i sommar när du kommit hem. Och prata prata prata om allt vi inte pratat om på jättelänge! Sakanr dig nu!



Njut nu av Madrid och hör av dig när du kommit hem och till rätta igen. PUSS

2010-06-15 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0