Moa dagen

japp idag ar den internationella Moa dagen..eller hos mig iallafall. Hon aker namligen hem till norrland imorgon.... :( kommer att bli hemskt saknad! Vi traffades imorse for fika och en sista tur bland omradet Goya dar dom bara snackar goja (hahah lika kul varje gang) och sedan akte vi hem till henne for lunch och film! :) Vi har haft en massa skoj har ihop i madrid. Skolan, den veckoliga terapi-fikan. ;) Vi 3 tanter har verkligen haft det bra tillsammans trots att vi ar sa olika och att vissa *host tant gron host* inte forst trodde att hon skulle umgas sa mkt med den har *host alldelles underbara, fantastiska host* goteborgaren! ;) Iallafall, tack tjejer! <3


Flickan var annu varre imorse...helt hemskt :( 40 graders feber och kan inte ta febernedsattande for da spyr hon sa det var bara att fara till sjukan igen. Nu ar det bara att vanta pa provresultat for att se vad det kan tankas vara pa tok!  Det ar ju valdigt trakigt att pa min sista hela vecka har sa ska hon vara sjuk och ska jag vara arlig sa tror jag att hon kanske inte gar till skolan nasta vecka heller. Men denna veckan ar ju mamman har iallafall sa jag far komma ut och njuta lite av madrid innan jag beger mig. Jag ar i princip helt ledig. Det enda jag gjort idag ar att springa till apoteket imorse och kopa medicin och nu efter att fastern varit har och gjort amerikanska pannkakor s erbjod jag mig att stada upp koket vilket jag var mycket mottaget! :P

Har inte borjat packa an men det ar val dags snart antar jag. Det ar sa mkt som ska fa plats i en liten vaska sa det kravs mycket funderingar och klurigheter :p. Forhoppningsvis kan jag traffa isabelita imorgon! Vi far se om mamman behover hjalp har hemma eller inte!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0