Nu nar det borjar narma sig..

NU nar det borjar narma sig hemfard. Konstigt det kanns..Iallafall sa ar det i runda tag 2 veckor kvar. Alltsa 2 helger till att slutfora Madrid sightseeing och shopping. Da ploppar ju aven fragan om presenter upp i mitt huvud. Jag kladdade ihop min budget for att klamma in nagra presenter. Det borajde med att jag skulle kopa till en person och da blev det automatiskt till 9 pers. Koper man till en koper man till alla?

Aja det tals att tanka pa. Flickan ar hemma idag igen men helt utan feber. Glad ar jag for staderskan tog med sin flicka hit idag sa dom leker for fullt pa flickans rum. Detta ger mig lite fritid aka datortid. Mamman sa att sa lange dom leker kan jag ju ta min "andluft" and so I shall. ;)

Vi hors! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0