Semester! =)

I luv vacation. Jag njuter fortfarande av ett alldelles tomt hus. Eller kanske inte sa tomt, i torsdagskvall kom isabelle o moa hit och vi satt o tjota lite, at lite, drack lite och sedan drog vi ut. Det var ratt mkt folk ute faktiskt och det var javligt kul! =) Det var assoft musik pa ett par stallen vi fick bade Lady gaga & Beyonce som har "vara" latar och dessutom Spice girls, Aqua och Backstreetboys. Kan det bli battre? ;)

Igar sa softade vi har, Isabelle hade sovit over sa vi bestamde oss for att dra pa bio. Vi angrade oss dock sa fort vi kom ut...igar var cirkus 40 grader i solen...man dog. Vi sag den nya Sex & the city, fan va bra den var! :D se den!! Pa kvallen sedan drog Isabelle till flyget hon ska namligen pa semester nummer 3 ed en annan van. Jag o Moa foljda na till metron och da klockan 12 pa natten var det fortfarande 32 grader...sa det ar ju ingen svalka direkt. x)

jag o mosan har shoppat lite idag, vi drog runt i mitt omrade och tog bussen bort till en shoppinggata som jag alltid aker forbi med bussen dit jag tankt gatt men aldrig kommit ivag! Rakde dock inkopa veckans 3:e klanning, hehe. Det badar inte gott eftersom jag provpackade och inte far igen vaskan! Grejt. x) Aja det loser sig alltid, blir la till o kopa nagon handbaggage rullvaska och knoka ner allt i. Iallafall drog Moa nyss for att mota upp bror sin med flickvan pa flygplatsen och nu e jag sjalv igen. Kan man skulle ta sig ett glas vin? aa jag drog faktistk det. Imorgon blire El Rastro. (Marknad for er som inte minns det ;)).

Chilla pa! :) Puss

Kommentarer
Postat av: J

Åhh jag vill också dansa till spice görls

2010-06-05 @ 20:30:16
URL: http://juxigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0