Sista inlagget ifran Madrid.

Hej vanner och ovanner! ;)

Idag ar det onsdag och klockan ar 14.20. Imorgon vid den har tiden kommer jag vara i luften (forhoppningsvis) pavag hemmat. knasigt alltsa men trevligt ;). Jag ar jattenervos..vet inte varfor x) Lite ledsen, lite glad men mestadels nervos!

Flickan och jag har lite speciell dag idag eftersom det ar den sista sa vi ska ga pa bio! :) Jag ville se prince of persia men hon ville se Garfield sa ni kan ju gissa vilken det blir.. x) Jag ska kora till bion sa det blir en avslutande bilkorning i madrid (lovar att jag kommer kora pa nagot bara for det, forhoppningsvis inget levande) och en bio. Flickan har varit trevlig idag (kanske for vi gjort allt hon velat) men lite grinig vid lunchen, det kommer jag inte sakna! x)

Vi var pa musikalen igar och det var verkligen roligt! :) Den var jattebra, trots att den var pa spanska ;) och det var kul att fa umgas lite med foraldrarna utan barn for en gangs skull.

Nasta gang jag bloggar kommer jag vara hemma i svea rike igen for en sista update med lite bilder. Det har faktiskt varit valdigt roligt att ha en blogg, aven om jag var valdigt emot det iborjan :p..skont att fa skriva av sig och kunna beratta vad jag gjort utan massa hackande i datorn medans man tjotar pa skype eller utan en stressad pappa som tanker pa den skyhoga telefonrakningen man samlar pa sig genom att beratta nagra extra detaljer innan man kommer till det vassentliga. Tack till ni som har last vad jag har haft for mig har i Madrid i mina 8 manader som just nu kanns som det har varit 8 minuter.

Adios! Hasta la vista.

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Välkommen heeem!

Pussar Mam :D

2010-06-23 @ 22:43:22
Postat av: Anonym

Nu får Spanien vara nöjda.. Vi behöver dig faktiskt i Sverige! Vi saknar dig så vi dööööör <3

2010-06-24 @ 19:46:29
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0