sjukt.

Japp, flickan ar sjuk. Hon var hos doktorn nu och tydligen har hon typ halsfluss eller ialalfall svullna halsmandlar men inte ont i halsen. Mycket konstigt. Anyways, jag var hemma med henne hela morgon (fick sovmorgon till 9.3 dock:D) och mamman kom tillbaka vid halv 5 och da gick jag och handlade. Formiddagen var ratt lugn, vi lekte lite och sedan lag vi i min sang och kollade pa film hela dagen. Forst barbie och sedan borjade vi med Lilla huset pa prarien. Dom har typ hela boxen sa det blir maraton :P..inte mig emot! :p..Men det var anda skont nar mamman kom sa jag fick ut o ta lite luft. Gick forst och handlade men skulle ga o handla frukt ocksa sa jag fick lamna allt hemma och sedan ga igen..for att upptacka att det  var stangt. Sedan nar mamman & flickan akt till doktorn gick jag och handlade frukten och hade sedan lite fritid. Dock kom dom inte tillbaka for ens klockan 21.00...jag tyckte det var lite konstigt eftersom dom akte klockan kvart over 6 men tydligen sa hade dom stannat en stund hos hennes foraldrar. Anyways..flickan har precis gatt o lagt sig. Hon var val inte over-snall nu pa kvallen, men annars har hon varit trevlig idag. Hoppas det haller i sig till imorgon och att hon kan ga till skolan pa onsdag. Man kanner sig lite instangd och det kanner jag efter bara en dag x).

Naval, vi hores imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0