underbara lordag!

En regnig men mysig lordag i Madrid. Traffade tjejerna for shopping imorse. Kopte 2 nagellack, tva par strumpliknande saker med inbyggd kudde som man ska ha i hogklackat (kineserna kan uppfinna dom!), en bok o nada mas. Eller jo hittade lite grejer jag ska kopa nasta vecka men det ar en annan historia.

Vi at en sista helg lunch tillsammans (buuuhuuuu) och sedan drog Mosan for att traffa sina forra familj. Isabelle fick dras med mig ett tag till, oh juste! Kopte en frack nagellacks remover correcta penna ocksa! :D Harligt! Imorgon blir det Rastro, upp klockan 8 alltsa o sedan saga hejda till Iselin. Manga avsked. Flickan e fortfarande dalig och jag raknar med att vara hemma med henne igen pa mandag... Jag kanner mig ocksa lite hangig faktiskt, hoppas hon inte smittat mig.

Om tant moa lagger upp bilderna fran idag i sin blogg sa kan jag snart bjuda pa dom! ;) Nu blire lite te & choklad tror jag. Det ar ju trots allt lordag! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0