well well well

Jag har inte hunnit blogga sa mkt i veckan eftersom flickan varit sjuk over 8 dagar. Eller sjuk o sjuk, hon cyklar, leker i parken, leker massor med mig och ar nu hos en kompis men hon har en feber pa 37.9 som hela tiden kommer tillbaka sa hon kan ju inte ga till skolan. Iallafall sa lar hon nog bli hemma imorgon med. Idag kom mamman tidigt vilket jag tycker va snallt. Nu ar hon ivag hos en kompis med flickan och jag far lite egen tid, skont!

Idag har vi iallafall lekt med dockor, lekt skola, sjukhus, skattjakt och cyklat till parken m.m. Det har varit helt okej men jag e ratt trott :p..dessutom ar det langsta jag varit fran huset sedan i sondags, tobaks affaren som ligger typ 2 minuter bort sa det vore ju gott att fa dra ivag lite.

Flickan var anda lite rolig idag. Nar vi lekte med dockor och jag sa att gu va svart det var att fa pa den har trojan !!..sa svarade hon helt seriost -ja Isabelle. Vissa saker i livet ar svara. Att ata choklad, det ar inte svart men andra saker kan vara det. Lite senare nar vi spelade uno sa hon ocksa helt gravallvarligt att Isabelle, you are so special with me! x) ohh juste vid lunch sa hon utropade hon ocksa glatt och hogt att "Att fisa ar bra for kolesterolet!!! :D haha, hon kan vara ratt rolig det dar monstret ;).

nu ska jag njuta av min lediga tid. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0