hit music only?

Halla sverige! Jag sitter o lyssnar pa nrj´s webradio...det kanns jatte konstigt med svensk radio xD..svensk reklam o allt. Desutom det dar med "hit music only"..Spanien e ju lite efter sa jag kanner ju inte igen sa manga latar. :p.. Jag ater lunch ocksa, stekt korv indrankt i senap o ketchup sa den blir atbar xD.

Isabelle var iallafall har pa formiddagen, det var trevligt! Vi drack formiddagskaffe oc hsedan  gick vi till Al campo dar hon kopte nya skor och en nagelfil, sjalv kopte jag absolut ingenting for jag ar luspank. Surprised anyone?

Mamman slappte en liten bomb pa mig igar. Flickan kommer att sluta klockan 14.00 hela juni...detta inbar att min arbetstid kommer utokas med 10 timmari veckan. Tycker faktiskt det ar lite frackt att saga detta 5 dagar innan :S...da hon vet att jag slutade skolan en manad innan for att ha lite ledig tid o gara sadant jag vill se i Madrid innan jag aker hem...nu kommer jag ju inte komma lamna huset alls pa vardagarna eftersom jag behover en timme for att ta mig in till stan och en  timme for att ta mig tillbaka...  och hon har aldrig nagonsin namnt innan att flickan skulle sluta tidigare i juni... SURT.

Naval, jag ska ialalfall pa semester om tva dagar. SADESA!! REgnar det sa vet jag inte vad jag tar mig till. Antagligen far jag psykbryt.

Aja, nu ska jag sjunga lite mera karaoke har, haha grannarna ar nog inte glada pa mig men det skiter jag i!! :D


Kommentarer
Postat av: jenni

Nä va drygt..! Jag skulle mä fått psykbryt.

2010-05-26 @ 19:27:19
URL: http://juxigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0