Pop ate my heart.

Jag sitter har o youtubar som vanligt! =) Harlight som humlor, lite kaffe blrie med! An sa lange har dagen varit bra. Gick ner mot bussen men forst in i en kinesaffar som hade massor av fina grejer sa dit ska jag tillbaka! =D Sedan akte jag till Colon  for att ta en sistafika dar med Moa. Det var hennes sista skoldag idag sa nu lar vi inte vara dar mer, hehe later sorgligt. x)

Sedan lekte vi en kul lek pa h&m, haha! :D Vi valde ett plagg som vi tyckte var snyggt, ett plagg vi tyckte var fult och seda nett plagg vi trodde den andra skulle vara snyggt och sa bytte vi sen da. Ha ha sager jag bara x). Moa valde en hemsk klannig at mig som fult, en ratt sot kjol pa nagot jag skulle gilla och en ratt konstig troja pa nagot hon gillade ;). Sjalv valde jag bara snygga klader at henne saklart. Till exempel en byxdress och en skin (hjarnslapp hur fan stavas det? skinn? skin? ) kjol.

Imorgon formidddag drar vi iallafall till alicante och det ska bli sa JAVLA NICE for att uttrycka mig simpelt. ;)

Sa vi hors pa monday, Besos para todos!

Kommentarer
Postat av: bränny

Skinnkjol.

2010-05-27 @ 18:25:33
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: Jonta

Jag vill veta aaaaallllttt om alicante....åker till spanien 16 juli!

2010-05-28 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0